Singles geven voorkeur aan datingprofiel met diepgang

Singles geven voorkeur aan datingprofiel met diepgang

Uit onderzoek is naar voren gekomen dat singles het op prijs stellen als er sprake is van datingprofielen met diepgang. Pepper laat als site voor online dating weten dat 78 procent van de singles in Nederland het opvalt dat de apps voor online dating zich vooral richten op het uiterlijk. De diepgang ontbreekt dan ook vaak. Bijna 90 procent van de singles die bij Pepper ingeschreven staan, vinden het belangrijk dat een datingprofiel meer diepgang heeft. Bijvoorbeeld een profiel waar verschillende aspecten uit af te leiden zijn. Dat is onder meer te realiseren met een combinatie van het beschrijven van hobby’s en tonen van selfies Of van het laten blijken waar de interessegebieden liggen.

Pepper heeft de dating app zo ontwikkeld en aangepast dat een profiel meer diepgang laat zien dan alleen een foto van hoe een single eruitziet. Pepper is voor singles die op zoek zijn naar een leuke date en natuurlijk naar de liefde een ideale online datingsite. Dat er ook sprake is van een nieuwe dating app met ruimte voor meer diepgang van het profiel is nog idealer. Inschrijving voor singles is overigens altijd gratis om kennis te maken met Pepper. Het is om van alle opties gebruik te maken natuurlijk wel aan te raden om voor een full membership te kiezen. Overigens is 80 procent van de ingeschreven singles tussen 25 en 45 jaar. Momenteel loopt er bovendien nog een actie voor gratis members om gratis te reageren op inboxberichten. Deze actie duurt tot en met 1 januari 2019.


Dating nieuws
  • Relatieplanet doopt meimaand om tot datemaand
    Relatieplanet doopt meimaand om tot datemaand
    13-05-2019 lees
  • Varen met singles via Lexa
    Varen met singles via Lexa
    06-05-2019 lees
  • Bezoek met singles de Lion King met Lexa
    Bezoek met singles de Lion King met Lexa
    22-04-2019 lees
  • Aantrekkelijke korting voor Relatieplanet abonnement
    Aantrekkelijke korting voor Relatieplanet abonnement
    15-04-2019 lees
  • Nieuwe campagne Ourtime online daten voor vijftigplussers
    Nieuwe campagne Ourtime online daten voor vijftigplussers
    08-04-2019 lees